torsdag den 9. december 2010

8. december

Hold da op en hektisk morgen. Der var legetøjsdag i børnehaven, hvilket moren først kom i tanker om, da bilen var parkeret og vi var klar til at gå ind i børnehaven. Så måtte vi ind i bilen igen og køre hjem og hente noget legetøj. Heldigvis var der frit valg, så det var nemt bare lige at finde en bil og skrive navn på og så af sted igen.
Formiddagen gik med at hugge brænde sammen med Peter, mens Ludvig sov, så nu kan vi klare nogle uger mere inden vi skal ud og hugge igen.
Så blev det eftermiddag og Albert skulle hentes. Mig af sted og det første Albert siger til mig er:" Mor jeg laver pølser". Super. Så kunne jeg lige vente på at han var færdig, så jeg kunne skifte hans ble og så kunne han tage flyverdragten på. Albert var så heldig at blive trukket til at få en pakke i dag. Desværre havde fik han en æske med to pistoler og sherif stjerne... Moren er ikke så imponeret over sådan en gave og synes selvfølgelig at den flotte gave jeg har lavet med en fin rød bil er meget bedre. Albert forstår ikke det med skydere, så han slår med pistolen og siger skyd skyd. Men som faren siger, så har han da lært at sige halleluja i børnehaven i dag, så det går nok lige op. Efter at have brugt en halv time på at hente Albert, havde vi pludselig travlt. Vi skulle nå ud på mit arbejde til kl. 16,30 til juletræsfest. Det var hyggeligt og Richard, afdelingssygeplejersken, var klædt ud som julemand og læste et juleeventyr op for børnene. Det var sjovt at se mine kollegaers mænd og børn og få mulighed for at vise Peter en acceleration, så han kan se, hvad det er jeg laver, når jeg er på arbejde. Det blev en lidt hurtig gennemgang, da Albert gerne ville trykke på alle knapperne, men jeg var vist ikke blevet så populær, hvis han havde haft held til at trykke på nødstopsknappen!
Dagens sidste program var et besøg i ActA, hvor programmet for det næste halve år skulle på plads. Det bliver godt! Alfa, klub, gudstjenester, rover og børn og brunch. Super! Glæder mig allerede til det går i gang.
Albert var helt vildt træt derude, så Peter kørte hjem og puttede ham. Det er hårdt at gå i børnehave og jo dit børn er klar til at komme i seng kl. 19!

2 kommentarer:

Louise Hjort Boelsmand sagde ...

Super det glæder jeg mig til så :)

Hr. og Fru Danmark sagde ...

Det kan du roligt gøre! Vi savnede dig i onsdags og kommer også til at savne dig på tirsdag!