onsdag den 22. december 2010

21. december

Så har jeg allerede taget min 2. julegave i brug. Denne gave lå i en af poserne. Når gaven er pakket ind i gennemsigtigt papir, må man gerne lukke den op før jul - ik?
Det har jeg i hvert fald gjort og nu pryder den vores juletræ. Bare for at prale lidt, så er det jo min skønne svigerinde, Peters søster Rebecca, som har designet denne smukke stjerne, som jeg vil nyde at kigge på den næste uges tid.
Nu har jeg fået juletræet pyntet. Jeg kan bedst lide at gøre det alene, så det bliver lige som jeg vil have det, så det foregik mens Albert sov og Peter læste til eksamen. Ludvig fik dog lov at være med. Han synes, at det er helt vildt fantastisk med et træ inde i stuen og så alt det dejlige pynt man kan røre ved - hvis man kan nå!
Første år vi boede her i huset, havde vi Wilma, vores dejlige grand danois, til at ligge under juletræet - nu er det Ludvigs plads. Sjovt som tingene ændrer sig.
Albert har fået juleferie i dag og skal ikke i børnehave igen før d. 3. januar. Så nu skal vi rigtig hygge os.
I dag har vi også fået gjort klar til at uddele julepakker i ActA i morgen.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: