torsdag den 9. december 2010

7. december

I dag har Ludvig været ved lægen til 5. måneders undersøgelse og vaccination. Ludvig er meget tålmodig og tolerant baby, så han klarede begge vaccinationer næsten uden at græde og sygeplejersken fik et stort smil, da vi gik ud af døren. Nu vejer han 9530 g og måler stadig 72 cm, så han tager ca. 100 g på om ugen. Næste stop var så lægen, som skulle undersøge ham. Ludvigs hjerte lyder heldigvis stadig helt normalt, så nu behøver moren ikke spekulere mere på det. Det er heller ikke noget jeg tænker på til daglig, men ligeså snart vi kommer til lægen, så har jeg lige behov for at spørge om han kan høre en mislyd - bare for at være sikker på, at han lytter ordentlig efter (man arbejder vel indenfor systemet)...

Da vi kom hjem fra lægen, fik vi lokket faren med ud og købe julegaver. Vi havde kun to timer, men vi nåede faktisk stort set dem alle sammen. Så jeg havde en hyggelig aften med at pakke gaver ind. Har jeg sagt at jeg elsker jul? Så derfor pakker jeg selvfølgelig alle gaver ind selv. Så nu står de og pynter ovenpå mit karlekammer skab. Billede kommer senere.

Ingen kommentarer: