onsdag den 22. december 2010

20. december

Albert 0 år

Albert 1 år
Albert 2 år Albert 3 år

Så blev det endelig d. 20. december og Alberts fødselsdag. Tænk at der er allerede er gået 3 år. Når man ser på billederne, kan man virkelig se, hvor stor en udvikling der er sket gennem årene. Nu er Albert officielt en stor dreng!

Alberts fødselsdag startede med vækning med fødselsdagssang og lys og dernæst hjemmebagte boller og fødselsdagsgave. Så gik turen i børnehave med pølsehorn og frugtspyd. Mor og far og Ludvig var med til at holde fødselsdag i børnehaven med sang og flere gaver og hygge med de andre børn. Det er nogle meget søde og artige børn, der er på Spurven. Jeg kom til at sidde ved siden af Julie, som siger til mig: Jeg skal sidde ved siden dig" hvortil jeg svarer" Ja det er hyggeligt, at du skal sidde ved siden af mig" Hvortil hun siger:" Jeg elsker at sidde ved siden af dig!" Er det er ikke sødt?

Resten af dagen fik Albert lov til at blive i børnehaven. Om aftenen kom AG og spiste burger, pomfritter og frugtsalat sammen med os. Det syntes Albert var skønt! Det syntes moren også. Det var dejligt at AG havde tid til at kigge forbi, så vi lige kunne få snakket lidt. Peter forstår ikke altid, hvordan vi kan bruge så lang tid på at snakke, men det kan vi og vi nyder det begge to. Glæder mig allerede til jeg skal se hende igen. Det bliver nok først d. 27, hvor jeg skal hjælpe til hendes fars 70 års fødselsdag.

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: