torsdag den 16. december 2010

14. december

I dag var jeg inde og aflevere billeder til fremkaldelse, så vi kan få lavet de sidste julegaver klar og skrevet julekort. Puha der er mange mennesker i Aalborg storcenter! Det er næsten ikke til at holde ud. Der er biler alle vegne og jeg blev nødt til at parkere ulovligt ellers ville jeg køre rundt derude endnu.

Så har vi også haft juleafslutningshygge i ActA med dejlig julefrokost mad og risalamande. Det var super hyggeligt - selvom jeg kun vandt en pakke i pakkespillet. Vi var 14 samlet derude og vi manglede 4 af dem der plejer at komme ofte - så vi er ved at være rigtig mange ActA folk. Det er skønt. Da vi flyttede ind i vores kirke for snart 3 år siden, var vi 8-10 stykker, som mødtes regelmæssigt. Det er vildt, hvor meget der sket på den tid. Der er også kommet 5 børn til siden vi startede med at mødes.

Peter og Albert var ikke med. Albert skulle tidligt i seng og Peter skulle færdiggøre sin opgave om Løgstrup. Heldigvis fik han sin far til at læse den igennem, så jeg ikke skulle til det, da jeg kom hjem. Han var faktisk færdig, da jeg kom hjem, så han kunne nyde sin risalamande med god samvittighed.

Ingen kommentarer: