søndag den 19. december 2010

4. søndag i advent

Udsigten fra vores terasse i dag. Farmor og farfar kørte hjem til København i dag. Albert blev lidt ked af det, da de skulle af sted. Han har hygget sig rigtig meget med dem og har puttet ved dem i nat. Mens Ludvig sov til middag og far læste til eksamen, var Albert og mor en tur med slæde op til købmanden for at handle til pølsehorn og frugtspyd, som Albert skal have med i børnehave i morgen. Det er helt vildt så meget sne der er kommet igen. Det er bare så hyggeligt og skønt med sne. Vi elsker det! Albert fik også et par ture ned af vores hjemmelavede kælkebakke. Da Ludvig endelig vågnede igen, skulle vi over til Jørgen og Hanne og hente juletræ. Ludvig blev pakket godt ind og så op i slæden med ham. Albert var ikke helt tilfreds med at Ludvig skulle låne den sorte slæde, for den er den, han plejer at lege med. Men det var ok, hvis han måtte trække Ludvig. Det blev han hurtig træt af og så byttede vi slæde, så han fik den orange.
På det sidste billede er vi på var tilbage. Faren har slæbt træet hjem, hvilket der ikke lige er noget billede af. Men det er et fint træ, vi har hentet. Vel hjemme igen, stod den på varm kakao og kagerester fra i går. Mums, som vi siger lige i øjeblikket.
Jeg fik også lavet lidt julegaver sammen med Albert, blandt andet en overraskelse til far... Albert er heldigvis god til det med hemmeligheder! Og nu skal jeg snart se "Mænd der hader kvinder" og det glæder jeg mig helt vildt til! Bare jeg kan holde mig vågen.
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: