fredag den 3. december 2010

3. december

I dag er det fredag. Albert er afleveret i børnehave. Det var noget af et cirkus. Faren har bilen til Århus, så moren måtte tage Ludvig i bæresele på maven og Albert med Pelle og madpakke på slæden og så trække ham hele vejen gennem byen til børnehaven. Det var en hård tur, men begge børnene nød det. Ludvig faldt i søvn på vej hjem med meget røde kinder, det er jo koldt udenfor.

I går fik vi en ny lille grandfætter i familien og vi håber, at kunne besøge ham og hans mor og far i dag, mens Albert er i børnehave. Der blev præcis 5 måneder imellem William og Ludvig. Det er lidt hyggeligt. Glæder mig rigtig meget til at se den lille tuttenut. Elsker små dejlige babyer.
Grandfætter William!

I aften skal jeg så til julefrokost med arbejdet. Det bliver rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til at have en aften uden børn eller mand. Det bliver spændende at høre, hvordan faren klarer at være alene hjemme med to drenge, hvor den ene hopper ud af sengen, hvert andet øjeblik og ikke er meget for at blive puttet og den anden skal have mælk i sutteflaske for første gang...
Nu er svarbrevene til de 20 julepakke ansøgere i ActA skrevet og printet, så nu er mit største problem at finde noget pænt tøj at tage på i aften, så jeg ikke kommer til at se ud som hende på billedet, som min souschef har rundsendt på mail....

2 kommentarer:

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Du bliver helt sikkert meget smuk - også i tøjet i aften:-) Jeg håber, I nåede ind til den lille familie!

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

- og det kan jeg se, I gjorde!