tirsdag den 18. september 2007

Ugens udfordring løst

Ja, så sidder jeg så her igen med ondt i lænd og ben, denne gang har jeg bare ikke lavet noget andet end at passe mit arbejde.

Hr. og Fru Danmark har hele weekenden haft besøg af AG og det har været en dejlig weekend. Vi nåede endda at få ryddet hele stuen og Hr. Danmark fik gjort rent til den store guldmedalje. Fru Danmark var lidt betænksom ved at overlade hvervet til ham, men han klarede det uden min indblanding, så det skal jeg huske en anden gang.

Fredag var AG, Charlotte og jeg ude at shoppe. Prøv at forestil dig den gravide Fru Danmark med to anstandsdamer efter sig marcherende ind i Bilka for at prøve alt tøj i Fru Danmarks størrelse. Fru Danmark tilbragte 45 min i omklædningsrummet, mens de to anstandsdamer drønede rundt for at finde nyt tøj der skulle prøves og fjerne det ikke egnede.
Det blev til 5 nye besklædningsgenstande til Fru Danmark, så nu kan jeg igen vise mig offentligt.
Dagen blev afsluttet med pizza og rødvin (til nogle) hos Jonas og Charlotte. Det var rigtig hyggeligt og akvariet på 2 kvm er blevet rigtig flot!

Lørdag startede med at stå tidligt op, da Charlotte skulle komme forbi med AGs taske, som hun havde glemt aftenen før i Charlottes bil. Derefter blev PFT kasserne pakket, så de er klar til uge 42. Over middag skulle Hr. og Fru Danmark skynde sig ud af døren for at nå til firma fiskefest i Lundby.
Om aftenen var vi alle sammen til Louises 25 års fødselsdag. Det var en rigtig hyggelig aften, men Ag og Hr. Danmark var lidt kedelige, så Fru Danmark måtte holde gang i festen sammen med Søren, som viste utrolig mange gode korttrick (måske det er det Louise er faldet for...)

Søndag blev der set film og spist slik. Vi så blandt andet Babel, som jeg synes var rigtig god i modsætning til de to andre, som synes, at den er alt for langtrukken. Til sidst så vi Ledsaget udgang, den var vi enige om var god. Erik Clausen er bare for sjov. Kan kun anbefales.

I aften skal vi i biografen sammen med ActA og se Schrek 3. Det bliver sjovt!

Ingen kommentarer: