tirsdag den 11. september 2007

Denne uges udfordring




At bo i et ikke færdig renoveret hus giver mange spekulationer og udfordringer. Denne uges udfordring er at nå at rydde op i stuen inden AG kommer på besøg på fredag - AG kan klare lidt af hvert, men der er ikke rigtig plads til hende før nogle af kasserne bliver fjernet.

Vi startede i søndags med at få sengen ud af stuen og få pakket et par kasser mere ud. Fru Danmark lavede desværre bare så meget, at jeg for anden dag i træk ikke er på arbejde, da jeg har ondt i lænd og mit venstre ben. Jeg ved ikke, hvorfor jeg ikke snart forstår, at jeg ikke kan det samme nu, som før jeg blev gravid. Men så har jeg da tid til at få skrevet lidt her på bloggen, nu hvor jeg alligevel bare kan sidde stille.

Når Hr. Danmark kommer hjem skal han i gang med at bære kasser på loftet, så der bliver lidt mere plads, så mon ikke vi når det meste inden AG kommer.

Ingen kommentarer: