onsdag den 19. september 2007

Shrek 3

I går var Hr. og Fru Danmark i biografen sammen med Acta gruppen. Vi skulle se Shrek 3 og det var en rigtig god oplevelse. Jeg ha godt nok hørt, at filmen skulle have fået dårlige anmeldelser, mne jeg synes, at den var sjov fra start til slut og jeg kunne godt have set den igen med det samme.
Shrek skal være far for første gang og er meget nervøs over hvad det indebærer at skal have børn - som han siger babyer klatter, skriger, så skriger de fordi de klatter, så skriger de fordi de er sultne og så skriger de mens de klatter - og troldebabyer gør det endnu mere end andre babyer! Men det ender med at Shrek og Fiona bliver forældre til 3 meget søde troldebabyer...
Heldigvis har jeg kun en baby i maven og for det andet er det ikke en troldebaby, så mon ikke Hr. og Fru Danmark kan klare det at blive forældre. Jeg har i hvert fald ikke drømt om små grønne babyer i nat!

1 kommentar:

Louise Aaen sagde ...

Hvordan ved du, at det ikke er en troldebaby? Det ku også være en drage?