lørdag den 22. september 2007

Nu er det slut

Jeg må hellere fortælle, at jeg fra i går blev helt sygemeldt fra mit arbejde. Jeg var ved lægen, som mener, at jeg har begyndende bækkenløsning og at det ikke er sandsynligt at jeg kommer tilbage på arbejde inden min barselorlov starter.
Så det ringede jeg og fortalte en af cheferne, som en egentlig tog det meget pænt - det er også kun 1,5 uge før, jeg alligevel skulle have startet min 3 ugers ferie.

Nu skal jeg så til at gå til fysioterapeut, så jeg kan lære at leve med et løst bækken indtil dne lille søde baby har lyst til at komme til verdenen og min krop kan blive sig selv igen.
I går var vi hjemme hos min storebror og svigerinde og hente en masse babysager, som jeg har købt brugt gennem deres frisør - langt ude ja, men vi bor også på landet (hr. Danmark synes det total åndssvagt og klamt), men Fru Danmark bestemte denne gang og nu er der en masse ting der kan streges på listen over manglende babygear.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

hold da op det var da lidt nedtur, men på den anden side må det være meget rart at have tid til at sidde derhjemme og pleje dit løse bækken med god samvittighed :)
god bedring tulle, eller hvad man siger:)