mandag den 25. august 2008

En uge tilbage...

Titlen mínder mig om den sidste tid af graviditeten, hvor jeg talte ned til terminsdatoen... Men nu handler det om noget helt andet. Om 1 uge starter jeg på arbejde igen. Starter godt nok med en fridag og så går det for alvor løs om tirsdagen. Jeg glæder mig til at gense mine kollegaer og møde de nye, som jeg skal tage stråleterapiuddannelsen sammen med. Jeg ved, at de hedder Kirsten, Bettina og Mikkel. Det bliver spændende.
SÅ fra næste uge er jeg ikke at finde bag computeren i dagtiden, men er i stedet at finde i en mørk kælder under Aalborg sygehus Syd, hvor jeg skal "skyde" kræftsvulster!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

håber det bliver godt for dig at komme tilbage og at du får skudt rigtig mange :)-det er så vigtigt det arbejde du gør:)

Sara sagde ...

Hej Smukke!

Det lyder da bare super dejligt for dig!! Håber det bliver et glædeligt gensyn med jobbet!
kram