mandag den 16. juni 2008

Et smut i Ebeltoft

Jeg har haft besøg af AG siden lørdag aften, da vi havde spejderrådsmøde i går, som Louise ikke var med til. Derfor besluttede AG og jeg, at det kunne være helt vildt sjovt at overraske Louise med et lille besøg i Ebeltoft.
Så AG sendte en sms i formiddags, hvor hun skrev, at hun var på vej hjem med toget og spurgte hvad Louise skulle lave... Heldigvis ingen ting (hun er lidt for højgravid til at orke så meget), så vi fik Albert ud i bilen og så kørte vi af sted. Klokken 12.30 holdt vi uden for Louise og Sørens lejlighed med varme pizzaer, jordbær og chokolade. Spørg lige om damen blev overrasket! Det var det hele køreturen væk. Vi hyggede os hele eftermiddagen med bønnespil og snak og Albert fik afprøvet puslebordet, som nu er helt klart til den lille baby. Til sidst kørte jeg AG til toget i Randers, så hun kunne komme hjem og læse til hendes sidste eksamen.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det var den bedste overraskelse :) :) :)

Sara sagde ...

Ej hvor er det altså dejligt når man sådan kan overraske hinanden.. nu læser jeg også jeres blok i to/tre dejlige mennesker :)

-Sara

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Ja man bliver helt varm om hjertet når man læser om det :) Det var simpelthen fantastisk sødt af jer!
Jeg er også flittig medlæser af både din og Louises blog:)

Signe Quistgaard