fredag den 20. juni 2008

Alberts halvårsdag


I dag fylder Albert 6 måneder. Det er utroligt, så hurtigt tiden er gået, efter jeg har født ham. Den flyver bare af sted og snart kan han jo klare sig helt uden min hjælp. Nu har Albert allerede lært at rulle hele vejen rundt, smiler og griner højt, han spiser alt, hvad der bliver serveret for ham, han elsker at være til svømning, og sover godt om natten. Jeg tror seriøst, at han er den nemmeste baby, der nogensinde er blevet født. Jeg elsker at være sammen med ham og nu hvor jeg kan høre ham både snakke og pludre, er det bare helt fantastisk. Det eneste der ikke er så rart i længden er hans jubelskrig og raseri skrig - dem kan man godt blive lidt træt i hovedet af.

Albert har selvfølgelig også fået gaver i dag på sin halvårsdag. Jeg har købt nye bodyer, nattøj og et par bukser. Fra farmor og farfar var der et par shorts, en t-shirt og en shortsdragt. Så nu er han helt klar til sommeren. Vi mangler bare solen...


Som du kan se, er det ikke det bedste vejr vi har lige nu og det bliver ikke bedre den kommende uge. Så det er godt, at vi har indkøbt presseninger, så vi kan dække huset til, når taget er væk, så vi ikke får vandskader. Stilladset er blevet færdigt i dag og mandag eller tirsdag kommer tømrerne tilbage og begynder at lægge de nye tagsten på. SÅ vi har lidt tralvt...

3 kommentarer:

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Et stort tillykke med jeres dejlige søn på hans ½ års fødselsdag :) Og held og lykke med det nye tag, forhåbentlig uden for meget regn!

Tine Gjessø sagde ...

tillykke med ham marcipanen der!

Unknown sagde ...

tillykke til den lille mus, det er vildt det allerede er et halvt år siden...
knus