søndag den 27. april 2008

Længe leve dobbeltmoralen

I fredags ringede jeg til sundhedsplejen for at rykke min aftale med sundhedsplejersken på tirsdag, fordi det ligger midt i vores babysvømning. Sekretæren kunne så fortælle mig, at sundhedsplejerskerne strejker. Nå okay... Et eller andet sted kunne jeg jo have sagt mig selv, at de strejker. Men alligevel kunne jeg ikke lade være med at blive ret så irriteret over, at vi ikke får besøg lige foreløbigt. Sundhedsplejersken skal jo komme og rose mig for at Albert er en så fantastisk superbaby og lige måle og veje ham. Ikke noget vigtigt, men bare meget hyggeligt.

VI VIL HAVE MERE I LØN! - men stadig have besøg af sundhedsplejersken mens vi er på barsel.

1 kommentar:

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Jeg strejker ikke. Måske kunne jeg komme forbi og fortælle hvor lækker en unge Albert er?
OK, det er måske ikke helt det samme. Du hart ret - dobbelt er ikke smart, men ret almindeligt :-)