mandag den 21. april 2008

Fru Danmark i ny indpakning

Nu er Albert blevet fire måneder og min krop er nogenlunde blevet som den var før graviditeten, så den trængte til en ny indpakning. Så tegnebogen blev fundet frem og nu er der handlet stort ind til skabet og håret er blevet klippet. For knap to uger siden var Louise og jeg på shopping i Dronninglund af alle steder og her lykkedes det mig at købe et par Only cowboy bukser (sidst jeg kunne passe sådan et par var vist i 8. klasse) og et par nye sko (de gamle er så slidte at der er hul i snuden).
I onsdags var vi så på shopping igen sammen med AG i Odense og her blev det til nye trøjer og en fin forårsjakke. Orange er blevet min nye farve, så nu er jeg klar til at indtage foråret.

1 kommentar:

Magnificat sagde ...

Vi vil se billeder!!!
Nå nej, vi ses i morgen.
Kærlig hilsen Charlotte Th