søndag den 2. marts 2008

ÆV!

Efter en total god dag burde der komme endnu en god dag, men nej. Jeg vågnede tidligt fredag morgen og havde det mega skidt. Ondt i maven, skulderen og hovedet. Så gik jeg ud for at tisse og så gjorde det også ondt. Æv! Så jeg ringede til Hr. Danmark som jo sov i bilen i en eller anden mørk skov og beklagede mig. Så sov jeg et par timer mere, stod op og ringede til lægen, som gerne ville se mig med det samme. Så jeg pakkede Albert, som sov i autostolen og så af sted. Da lægen havde set resultatet af min urinprøve var han ikke i tvivl, jeg havde reddet mig en kraftig blærebetændelse. ÆV ÆV. Så nu er jeg på penicillinkur - heldigvis noget der ikke gå i mælken.
Nå Albert og jeg kørte hjem og et par timer senere ringede jeg til Hr. Danmark og beordrede ham til at komme hjem, da jeg ikke magtede at underholde Albert.

Så jeg har desværre ikke været med inde på Sønderbro 2 og male, da jeg bare har ligget i sengen eller på sofaen sammen med Albert og har sørget for at sove hver gang han har taget en lur. Nu går det heldigvis meget bedre.

2 kommentarer:

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Ja det var ØV og av. Håber du er ovenpå igen.

Unknown sagde ...

Det er også vigtigere at tænke på sit heldbred er det nemlig så :) Håber du har fået det godt igen.
knus