tirsdag den 4. marts 2008

Dejlig start på dagen

Dagen startede med at jeg stod op kl. 8 (normalt bliver klokken 9-10 stykker) men jeg havde en aftale med Ann Christina og Isabella om at gå en tur kl. 10. Så op og i bad. Albert vågnede kl. 9 og så var det bare om at få ham op og give ham noget mad.

Heldigvis nåede Albert at blive træt igen, så han kunne blive puttet i barnevognen kl. 10. Wilma skulle desværre ikke med, men næste gang Ann Christina og jeg skal mødes, prøver vi at introducere hundene for hinanden og så må vi se.

Vi gik en lang tur halvvejs rundt om Møllesøen og lidt rundt i byen, så lynhurtigt var der gået 1,5 time. Vi snakker rigtig godt sammen, så tiden fløj bare af sted og Albert sover stadig i sin barnevogn, mon ikke han snart vågner...

Nu har jeg så aftalt med Louise, at jeg skal komme og drikke te i eftermiddag og spise lagkage (det må jeg godt, når jeg nu har gået en lang tur).

Det er en dejlig dag og vejret er fantastisk og dagen er bare lang i dag

Ingen kommentarer: