tirsdag den 9. oktober 2007

Puha tiden løber

Hold da op hvor tiden løber hurtigt selvom jeg ikke går på arbejde. Jeg har ikke en gang tid til at skrive her på bloggen.
Jeg har siden sidst været til spejder et par gange, haft Wilma til dyrlæge,været i Vildbjerg og besøge min far og Karen, været på besøg på arbejdet, haft besøg af Jonas, Charlotte og deres kat Oliver, været 3 dage i Odense og besøge AG, været til Acta, haft besøg af mine svigerforældre, været til min nevøs 5 års fødselsdag, haft Christian og Ida med i zoo og nå ja jeg har også besøgt min farmor og min mor et par gange og så har jeg været til fødselsforberedelse, jordemor og fysioterapeut.
Jeg skal nok fortælle om nogle af mine oplevelser senere, men ligenu er jeg meget træt og vil bare i seng og sove. I morgen skal jeg være i Fr. havn kl. 8.45, hvor jeg skal på lederkursus og lære at blive en vinder og hvordan jeg kan være med til at skabe vindere i min forening. Det skal nok blive spændende, men jeg er sikkert træt, når de 5 timers undervisning er overstået!

Ingen kommentarer: