tirsdag den 15. juni 2010

3 uger tllbage

Nu er der kun 3 uger tilbage af min anden graviditet og jeg har ikke skrevet på min blog en eneste gang under graviditeten. Jeg har nok haft for meget kvalme eller været alt for træt. Men nu er der lys forude og snart får jeg min krop tilbage. Tasken med tøj og bleer er pakket, vi må jo kun være på fødegangen i max 4 timer, så skal vi hjem igen. Autostolen er indkøbt, der mangler 40 pinde af babytæppet. Alberts gave til babyen er kommet med posten i dag. Peter har bestået sine eksamner med to 12 taller (praler lige lidt af min kloge og lidt nørdede mand).

Det bliver fantastisk at se, hvad der har gemt sig inde i min mave i så lang tid. Bliver det en dreng eller en pige? Hvordan ser babyen ud? Bliver babyen ligeså nem, som Albert altid har været eller bliver det en pylremås, der vil være ved sin mors bryst hele tiden?
Ligegyldigt hvad, så er jeg klar til endnu en fødsel med alt hvad den indeholder, så jeg kan få min krop tilbage og endelig få lov til at holde det lille barn i mine arme...

4 kommentarer:

Louise sagde ...

så kom du på banen igen. Holder jo øje med dig. Vi glæder os sådan til at se bette nusen.

Unknown sagde ...

Ih det glæder jeg mig også til at se den bette nus. Jeg tror det bliver en dreng mere :)

Andreas M sagde ...

Nu er det også snart et år siden.

Louise Aaen sagde ...

hej igen. Jeg er sikker på at bette nusen har fletninger ;-)