torsdag den 17. september 2009

En stor vandmelon

I august måned var jeg i Odense sammen med min veninde Mai for at besøge AG. En rigtig tøsetur - med rødvin, brunch og shopping. Blandt andet jeg var i Bazaren og shoppe alverdens nødder, grøntsager og frugt. Et helt fantastisk sted, som jeg ville ønske lå i Klokkerholm:) Nå, men Mai havde købt en rigtig fin trøje med hjem til hendes kæreste og så syntes jeg også, at jeg skulle en ting med hjem til Peter. Jeg besluttede mig for at købe den største vandmelon, jeg kunne få i bazaren. Manden bag disken kiggede en ekstra gang på mig, da jeg sagde, at jeg skulle have den største aflange vandmelon, han havde. To mænd blev så tilkaldt, for at kontrollere at vandmelonen var helt moden... Manden bag disken var så rar, at jeg fik lov at låne en vogn til at transpotere melonen ud til bilen på. Så blev den ellers pakket ind i et tæppe, så den ikke kunne rulle rundt i bagagerummet. Peter og Albert ikke mindst, blev meget glade for den fine gave, jeg havde købt på 15 kg.

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: