søndag den 17. juli 2011

Sommer hos familien DK

Så er sommeren også kommet til Klokkerholm - det siger kalenderen i hvert fald, selvom vejret er mere efterårsagtigt...
Det er godt ikke meget der er sket på den her blog siden december måned, men vi er her altså stadigvæk og nu bliver det helt anderledes. Nu vil jeg altså skrive lidt oftere end jeg plejer!
Ludvig er blevet 1 år og er en fræk og madglad dreng, der elsker at se sin storebror lave kunstner og griner altid højt, når Albert finder på noget nyt. Begge drenge har været med mor og far på 10 dages spejderlejr uden problemer og har bare nydt, at der var mange der gerne ville lege og snakke.
Lige nu er alle knægterne, som min far siger, i Harzen sammen med farmor og farfar. De har været væk siden onsdag og kommer først hjem igen på onsdag. Det er dejligt at være alene hjemme og kun have tid til sig selv og bare få lov til at spise, sove og se fjernsyn, når jeg har lyst. Jeg sover som en sten om natten og er fuldstændig groggy, når jeg vågner og i fredags, blev jeg vist aldrig helt mig selv på arbejdet - det var i hvert fald, der skulle have haft dummehatten.
Det sidste døgnstid, har AG og Charlotte været og hygge med mig og det har bare været så hyggeligt med rødvin, god mad og bønnespil, så bliver det ikke meget bedre.

2 kommentarer:

AAA sagde ...

Jeg vil glæde mig til igen at følge med i din blog;-) kh A

Hr. og Fru Danmark sagde ...

Tak! Håber også at der snart sker noget mere på din!