mandag den 21. januar 2008

Facebook

Her de sidste par måneder har jeg opdaget noget nyt nemlig facebook. En eller anden veninde inviterede mig og jeg lod mig registrere og nu sidder jeg i saksen.
Facebook er et sted hvor man kan møde en masse venner. Venner man ser jævnligt og venner man ikke har haft kontakt med i flere år. Jeg har selv fået opdateringer på en masse mennesker jeg ikke har set eller snakket med i mange år. Det er lidt sjovt. Og der kommer hele tiden nye til. Hver bruger af facebook har en venneliste, som man kan se og på den måde kan man finde flere venner og tilføje dem til ens egen venneliste. For nogen handler det vist om at have den længste venneliste - nogle har nærmest 200 venner, jeg er nået op på 43, så der er lang vej endnu... For mig er det vist mest tidsfordriv og nysgerrighed. Sjovt er det i hvert fald, selvom jeg ikke kan finde ud af alle funktionerne endnu... Jeg er jo ikke helt ung mere.

Ingen kommentarer: