fredag den 17. august 2007

Så er endnu en uge gået

Hold da op tiden går stærkt! Vi har været en weekend i Bagenkop og holde fællesudvalgsmøde med nogle af spejderne. Det var en rigtig fin weekend med et par stop i Odense City. Odense er næsten en storby efter vi er flyttet til Klokkerholm, så det blev både til en tur på Jensens, Paradis is, shopping og brunch på cafe, hvor AG fik for gammel Søby gårdsaft og først opdagede det, da hun havde drukket det meste! Jeg vil mene, at det er den mindst vellykket tur på cafe, AG har oplevet.

Ellers er ugen gået med arbejde og et enkelt besøg i Strandby, hvor vi spiste hos Emma og Poul, inden jeg skulle til møde om spejderne. Spejderarbejdet starter jo op i næste uge, så der er lige nogle løse ender der skal falde på plads.

I dag har vi haft besøg af min mor og Niels til kaffe. Deres besøg blev afløst af Helle, Johannes og Max, så det var rigtig hyggeligt. Max lever stadig påtrods af at han har snakket med Wilma. Helle var lidt nervøs, men det gik fint. Jeg tror faktisk at Wilma synes han bare var lidt for meget... Det er hun jo aldrig!!


Nå ja så har jeg fået nyt hår. Er blevet klippet hos en fancy frisør i Aalborg for mange penge - men det gør ikke så meget for det er vist 6 mdr. siden sidst. Men nu har jeg en frisure igen, som man kan se på billedet.